• FORUT på Kjæran i dag

Vi innviterer til Forut kaffe på kjæran i dag kl 14. Det vil bli servert bålkaffe med nåkkå attåt, og barna selger ting de har laget til inntekt for Sivatas i Sri Lanka.

• Vær og vind!

Veldig viktig at barna på denne tiden av året har klesskifte i barnehagen. Ekstra votter er også lurt å ha. Tørre og varme barn, er glade barn, og glade barn leker best.

• Velkommen til et nytt barnehageår!

Da går vi inn i et nytt barnehageår, og vi ser frem til et år med mye latter, læring, undring og godt samarbeid. Velkommen skal dere være!

• Pynta på Barnehagen

I dag har vi pynta med blomster i barnehagen. Barna har vært flinke å hjulpet til. Små og store og hender godt nede i blomsterjorda. Skitne negler må til!

• Tid for å søke barnehageplass!

19.2.16 er fristen for å søke barnehageplass i Verdal kommune. Fristen gjelder både kommunale og private barnehager.
    Søknad skjer gjennom Verdal kommune sin hjemmeside.